خلاصه تمام فصول کتاب بانک اطلاعاتی (سال سوم رشته کامپیوتر)

این فایل شامل خلاصه کامل کتاب است به همراه توضیح و  تمرین دو فصل آخر کتاب که نیمی از سوالات امتحان نهایی  نیز از این فصول می باشد.با خواندن این فایل دیگر نیازی به خواندن کتاب نخواهید داشت.
عزیزانی که مایل به دریافت خلاصه کتاب هستندشماره همراهشونودر همین قسمت در بخش نظرات و یا  به آدرس زیر بفرستند
parvin_massoumi@yahoo.com

ادامه مطلب

ساخت قسمت دوم فیلم جوخه ی انتحار (Suicide Squad)

خبر مهم و جدید  اون هم اینکه سری دوم فیلم جوخه ی انتحار شروع به ساخت شد . البته کارگردان این فیلم برای قسمت دوم عوض شده و مثل اینکه قراره فیلمرو به شرکت والت دیزنی بدن تا فیلم رو بسازن. بعضی از خبر ها میکن که اونها سعی دارن که در سال 2019 یا 2020 فیلم رو بیرون بدن. مطمئنا فیلم خوبی از آب در میاید مثل فیلم اولشون اما منتقدین اعلام کردن که فیلم جوخه ی انتحار در مجموعه فیلم های DC فیلم خوب و برتری نبود و راضی نبودند ، برای همین هم شروع به قسمت دوم فیل

موزیک ویدیو ی فیلم جوخه ی انتحار

سلام در این مطلب میخواهیم یک موزیک ویدیو ی عالی به نام موزیک ویدیو ی فیلم جوخه ی انتحار براتون بگذاریم.ویدیو از کانال نماشای سایت هست و امیدوارم که شما فیلم جوخه ی انتحار رو دیده باشید و اگر هم ندیدید  حتما ببینید فیلم زیبایی هست و قرار است قسمت دومش هم ساخته شود ، سایت ما هم به زودی لینک دانلود قسمت اول فیلم رو براتون میزاره (با دوبله فارسی) برای دیدن این موزیک ویدیو  به ادامه ی مطلب بروید.

ساعت پوما مدل جدید

خرید ساعت مچی puma مدل ورزشی
توجه : این محصول در فروشگاه ما با بالاترین کیفیت خدمت شما خریداران محترم عرضه می گردد .
در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید.
 در صورت انتخاب رنگ و طرح مورد نظر را در قسمت پیغام توضیح دهید.

ویژگی های کلیدی ساعت مچی پوما : در رنگ بندي زیبا و متنوع صفحه ی بزرگ و زیبا مخصوص متفاوت پوشان عرصه ی زیبایی دور قاب استیل و رنگ ثابت طرح اسپورت و قابل استفاده برای آقایان و بانوانسایت فروشگاهی بروز

خاطرات سفر خاله الهه‌اینا به دبی

سه چهار روز بعد از اینکه ما از تهران برگشتیم خاله الهه، عموامیر و پارسا پویا آمدند پیش ما. آرش از خوشحالی روی ابرها بود.
5شنبه بعدازظهر رفتیم فرودگاه شارجه استقبال‌شون و مهمانان عزیزمون سریع آمدند و راهی خانه شدیم. بعد از جابجایی وسایل و رفع خستگی، دسته‌جمعی رفتیم ابن‌بطوطه و تا دیروقت آنجا بودیم.
قسمت خوبِ ماجرا این بود که دانشگاه هم تعطیلات تابستانی بود و جلال وقت‌ش کامل آزاد بود.
برای جمعه به صورت سورپرایزی برای پسرها، یک روز

ادامه مطلب

هارلی کویین (Harley Quinn)

هارلی کوئین (به انگلیسی : Harley Quinn) با نام کامل هارلین فرانسیس کویینزل (به انگلیسی : Harleen Frances Quinzel) یک شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی سی کامیکس است که اغلب با شخصیت ابرقهرمان بتمن مرتبط است. شخصیت هارلی کوئین توسط پال دینی و بروس تیم خلق شده است که برای اولین بار در بتمن : مجموعه پویانمایی شده (سپتامبر ۱۹۹۲) حضور پیدا کرد.هارلین کویینزل سابقاً به کار روان‌شناسی در

خاطرات سفر به مالزی - قسمت دوم

صبح یکشنبه بچه‌ها به محض بیدار شدن و خوردن صبحانه راهی استخر شدند و با وجود سرمای آب یک ساعتی بازی کردند.
و
بعد که برگشتند، سریع حاضر شدیم و راهی گنتینگ هایلند شدیم. تو مسیر اول دهکده‌ی فرانسوی‌ها را رفتیم. بعد معبد بهشت و جهنم چینی‌ها را دیدیم و از زیبایی‌های طبیعت نهایت لذت را بردیم ولی دیگه کارمون که تمام شد دیر وقت بود و دیگه تا اون بالاها نرفتیم.
Colmar Tropicale را مدل دهکده‌های فرانسوی قدیمی درست کرده بودند و بسیار زیب

فروش ساعت های پوما 96

خرید ساعت مچی پوما طرخ اسپرت
ساعت مچی طرح پوما ، خرید ساعت اسپرتی پوما ، خرید ساعت مچی پوما 2016
ساعت اسپرت طرح پوما
در سال های 1924 دو برادر آلمانی به نام های آدولف و رادولف کمپانی تولیدی پوشاک خود را در ایالت باوریای کشور آلمان تاسیس می کنند در پی یک اختلاف رابطه این دو برادر بعد از چند سال همکاری به تیرگی می انجامد و در نهایت هر دو به این توافق رسیدن که باید از همدیگر جدا شده و خود فعالیتشان را پی بگیرند بدین ترتیب در سال 1948 آنها پس از جدا شدن ا

خاطرات سفر به سنگاپور - قسمت سوم

جمعه صبح بعد از صبحانه در هتل، برنامه‌ی رفتن به جزیره‌ی Sentosa و یونیورسال استودیو را داشتیم. از همان سان‌تک‌سیتی مال بلیط‌های ورودی یونیورسال را خریدیم که شامل اتوبوس رفت هم بود. تا سنتوسا حدود 40 دقیقه در راه بودیم.
یونیورسال استودیو  یک پارک بازی شبیه دیزنی لند پاریس بود فقط تم‌ها متفاوت بودند.
شروع‌ش با مینیون‌ها و بسیار رنگی رنگی و زیبا بود. یک قسمت داشت که برای بچه‌ها تتوهای مینیونی موقت می‌زدند. کل سفر و یکی دو

40 فیلم از Marvel و DC تا 6 سال آینده + خبرهای تکمیلی و جدول اکران

شما لازم نیست که یک متخصص در سینما باشد تا متوجه شوید که عملا تمام استودیو ها دارن سعیشونُ میکنن درست مثل Marvel برای خودشون یک جهان سینمایی درست کنن حتی Universal هم که هیچ ابرقهرمان معروفی نداره میخواد وارد این بازی بشه با به اشتراک گذاشتن هیولاهای کلاسیکش و تبدیلشون به فیلم … به گزارش آریافیلم بقیه استودیو ها هم از Marvel کپی برداری کردن و تاریخ اکران فیلماشونُ بدون منتشر کردن عنوان اعلام کردن ، ماه قبل Marvel اعلام

خاطرات سفر به سنگاپور - قسمت اول

با اینکه ویزای سنگاپور را از قبل گرفته بودیم توی بازرسی گذرنامه در مرز کلی معطل‌مون کردند و بعد از چهار دفعه اثر انگشت گرفتن و یک عالمه سوال و جواب تکراری و الکی بالاخره مهر ورود را زدند. با این حال تجربه شد دیگه از مرز زمینی وارد کشوری نشیم!
از فرودگاه تاکسی گرفتیم و راهی هتل Conrad Centennial Singapore شدیم که جزو هتل‌های هیلتون و بسیار تمیز و زیبا بود. شانسی که آوردیم هتل درست روبروی مرکز خرید Suntec City Mall و Millenia Walk بود و این کارمون را خیلی راح

خاطرات سفر به سنگاپور - قسمت چهارم و آخر

شنبه صبح بعد از صبحانه در هتل دوباره راهی جزیره‌ی سنتوسا شدیم و این‌بار مقصد موزه‌ی مادام توسو بود که چند سال پیش تو آمستردام هلند قسمت نشده بود بریم.
و
موزه‌ی مادام توسو را دوست داشتیم و مجسمه‌ها واقعاً طبیعی و زیبا درست شده بودند.
این هم مجسمه‌ی مادام توسو و موزه از نمایی دور
بعد با اتوبوس و MRT (متروی سنگاپور) برگشتیم سمت هتل. وسایل مون را جمع کردیم و با هتل تسویه حساب کردیم. بعد که خیال‌مون راحت شد رفتیم هما

نیکی کریمی

نیکی کریمی نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است. نیکی کریمی بــه غیر از فعالیت در سینما و تلویزیون در حرفه عکاسی نــیــز فعالیت دارد. اعضای خانواده‌ نیکی کریمی در انگلستان و آمریکا زندگی میکنند.  بیوگرافی نیکی کریمی نیکی کریمی (به انگلیسی niki karimi – زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۰؛ تهران) بازیگر؛ کارگردان؛ مترجم و عکاس ایرانی است. نیکی کریمی تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم بــه عــنــوان داور حضور داشته‌ است. کریمی بــا کسب چهار

زندگینامه مهدی سلوکی

مهدی سلوکی مهدی سلوکی در 14 خردادماه سال 1361 در اصفهان بــه دنیا آمد؛ پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است؛زمانی کــه مهدی بــه دنیا آمد؛ سرهنگ سلوکی مامور بــه خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و بــه همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پــس از پایان ماموریت پدر بــه همراه خانواده بــه تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.مادر او اصالتا اراکی است؛ فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358

فروش آنلاین ساعت مچی puma2017

خرید ساعت اسپرت پوما مردانه و زنانه
کارخانه تولیدی پوما به سرعت رشد کرد تا اینکه بزودی تبدیل به یک شرکت شناخته شده در سطح دنیا شد و تونست وارد بورس سهام بشود برند پوما خود تولید کننده  یکی از عظیم ترین کمپانی های پوشاک و کفش ورزشی است نام این کارخانه که کارخانه کفش سازی برادران داسلر بود پوما از همان اوایل کفش های ورزشی سبک و راحت با قیمت مناسبی خدمت مشتریانش در رقابت با آدیداس ارائه می کرد که در مدت زمان کمی توانست دوستداران بیشماری در اک

ادامه مطلب

بهرام رادان در اولین حضور سینمایی تنها بــه واسطه چهره اش شناخته شد: شور عشق (نادر مقدس).اما فیلم بــه فیلم بــه دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تــا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو (سعید اسدی).نام اصلی: بهرامنام خانوادگی اصلی: رادان ……………………………… تاریخ تولد: 1358 محل تولد: تهران ملیت: ایران …

عکس و زندگینامه پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ (زاده ۴ تیر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی سینما و مجموعه‌های تلویزیونی است. پوریا پورسرخ قبل از بازیگری؛ در نشریات مختلف هنری و اجتماعی بــه عــنــوان خبرنگار مشغول بــه کار بوده. نخستین فعالیت بازیگری پوریا پورسرخ در مجموعه صاحبدلان بود.  بیوگرافی پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 است. پوریا در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است. پوریا پورسرخ دو خ

خاطرات سفر به مالزی - قسمت آخر

صبح دوشنبه بعد از صبحانه، چمدان‌ها و اسباب و وسایل‌مون را جمع کردیم و نزدیک ظهر دسته‌جمعی و هشت نفری، روهم روهم سوار ماشین شدیم و راهی جوهور بهرو که یکی از شهرهای مالزی در مرز سنگاپور است، شدیم. راهی که سه چهار ساعته بود، از بس که جاده شلوغ و ترافیک زیاد بود، نزدیک 11 ساعت طول کشید ولی با اینکه طولانی شد آنقدر از دست آقا جواد خندیدیم که اصلاً اذیت نشدیم و کلی هم بهمون خوش گذشت.

شب را در هتل مارینا بی در جوهور بهرو ماندیم و صبح بلافا

فروش اینترنتی ساعت مچی پوما

خرید ساعت مچی زنانه پوما

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید
توجه :
 در صورت خرید رنگ و طرح مورد نظر را در قسمت پیغام خرید پستی توضیح دهید
خـرید پستی >> قیمت فقـط :29000تـومان

سایت فروشگاهی بروز

اصلاح طلبان و رفسنجانی، آشتی در وقت اضافه

در یکی از روزهایی که در حال گذر از مرزهای آسیا به سوی اروپا و آغاز مرحله ای دیگر از آوارگی بودم، از رادیو شنیدم که محمود احمدی نژاد مچ اکبر رفسنجانی را خوابانده است و مر حله دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را از این مرد کهنه کار سیاست برده است. این بزرگترین شکست اما نه اولین شکست نفر دوم نظام جمهوری اسلامی بود. چرا که شکست قبلی او که سرآغاز سقوط علنی او در ساختار نظام بود، ناکامی در انتخابات مجلس ششم بود.
این دو شکست اما یک وجه مشترک داشت و آن ا

خاطرات سفر به سنگاپور - قسمت دوم

پنج‌شنبه صبح بعد از صبحانه رفتیم سراغ اتوبوس‌های توریستی و راهی باغ‌وحش سنگاپور شدیم. نیم ساعتی طول کشید تا رسیدیم. باغ‌وحش سنگاپور هم بسیار زیبا و بزرگ بود.
سه چهار ساعتی طول کشید تا توانستیم 80% باغ‌وحش را ببینیم.
گزارش تصویری باغ وحش
و
اینم یک خرس قطبی که دو تکه دیده می‌شه!
بعد بدو بدو و درست دقیقه‌ی نودی به اتوبوس رسیدیم و برگشتم به سمت هتل.
و
تو مسیر محله‌ی چینی ها را هم دیدیم که شلوغ پلوغ و زیبا بود.
بعد ا

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی طناز طباطبایی ستاره مشهور سینما یکی از متفاوت ترین بازیگران سینماست. می پرسید چرا؟ چــون او دغدغه های متفاوت و عجیبی دارد.این ستاره سینما در یکی از گــفــت و گوهایش بــا ساناز صفایی اعتراف می کــنــد مهم ترین دغدغه او همیشه در زندگی ترس از پیری بوده. او در ایــن باره می گوید:«کهنه نشدن. من از پیر شدن می ترسم. از ذهن پیر می ترسم. از جسم پیر می ترسم.»و ادامه می دهد: «متولد سال 62 هستم. امــا ایــن مربوط بــه ایــن سن من نیس

بیوگرافی کامل محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن نام :محمدرضا نام خانوادگی :فروتن تاریخ تولد :1347/10/7 محل تولد :تهران تحصیلات :فارغ التحصیل رشتهٔ روانشناسی بالینی  بیوگرافی محمدرضا فروتن محمدرضا فروتن متولد دی ماه سال 1347 در تهران میباشد و چهار خواهر دارد. محمدرضا فروتن دانشجوی دکترای روان شناسی سلامت از دانشگاه آزاد است.بازی او در یکی از قسمت های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) بــه قدری تأثیرگذار بود کــه چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون؛ پیشنهاد بازی در فیلمی بــه کا

بیوگرافی کامل رضا رشیدپور

رضا رشیدپور زمینه فعالیت:  مجری؛ تهیه‌کننده؛ بازیگر و کارگردان تولد:  ۱۸ مرداد ۱۳۵۴ محل زندگی:  تهران؛ ایران ملیت: ایران سال‌های فعالیت: ۱۳۷۲-تاکنون همسر رضا رشیدپور: نغمه مهرپاک فرزند رضا رشیدپور: هلن مدرک تحصیلی رضا رشیدپور:  کارشناسی در دو رشته عمران و کارگردانی از دانشگاه تبریز  بیوگرافی رضا رشیدپور رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه ۱۳۵۴در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است؛ تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد کـ

بیوگرافی و عکس کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز نام:کامبیزنام خانوادگی:دیربازتاریخ تولد:1354/6/12محل تولد:تهرانتحصیلات: فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگریتاهل:متاهلفرزندان:یک دختر بــه نام نیازکامبیز دیرباز 12 شهریور 1354در تهران و بــا اصالتی تنکابنی متولد شد.  بیوگرافی کامبیز دیرباز او 29 اردیبهشت صاحب فرزند دختر شــد و اسمش را نیاز گذاشت. کامبیز ایــن خبر رو در صفحه شخصی خودش در اینترنت اعلام کــرد و در توضیح ان نوشت :این فرشته کوچولو زیباترین هدیه ای بود کــه خداوند امرو